Dizaino žurnalas
Dizaino žurnalas
Vila

Shang Hai

Vila Vilą įkvėpė filmas „Didysis Getsbis“, nes vyrukas taip pat dirba finansų pramonėje, o šeimininkei patinka senasis 1930-ųjų Šanchajaus „Art Deco“ stilius. Po to, kai dizaineriai ištyrė pastato fasadą, jie suprato, kad jis taip pat turi „Art Deco“ stilių. Jie sukūrė unikalią erdvę, kuri tinka savininko mėgstamam 1930-ųjų „Art Deco“ stiliui ir atitinka šiuolaikinį gyvenimo būdą. Siekdami išlaikyti erdvės nuoseklumą, jie pasirinko keletą prancūziškų baldų, šviestuvų ir aksesuarų, suprojektuotų 1930-aisiais.

Vila

One Jiyang Lake

Vila Tai yra privati vila, įsikūrusi Pietų Kinijoje, kur dizaineriai praktikoje naudoja dzenbudizmo teoriją. Atsisakydami nereikalingų ir natūralių, intuityvių medžiagų bei glaustų projektavimo metodų, dizaineriai sukūrė paprastą, ramią ir patogią šiuolaikišką rytietišką gyvenamąją erdvę. Patogioje šiuolaikinėje rytietiškoje gyvenamojoje erdvėje naudojama ta pati paprasta dizaino kalba, kaip ir aukštos kokybės italų šiuolaikiški baldai vidaus erdvei.

Medicinos Grožio Klinika

Chun Shi

Medicinos Grožio Klinika Šio projekto dizaino koncepcija yra „klinika, skirtingai nuo klinikos“, ją įkvėpė kelios mažos, bet gražios meno galerijos, o dizaineriai tikisi, kad ši medicinos klinika pasižymi galerijos temperamentu. Tokiu būdu svečiai gali jausti elegantišką grožį ir ramią atmosferą, o ne stresą sukeliančią klinikinę aplinką. Jie pridėjo baldakimą prie įėjimo ir begalybės krašto baseiną. Baseinas vizualiai jungiasi su ežeru ir atspindi architektūrą bei dienos šviesą, pritraukdamas svečius.

Pakabukas

Taq Kasra

Pakabukas „Taq Kasra“, reiškiantis „kasros arka“, yra dabar Irake esančios Sasani karalystės atminimo ženklas. Šis pakabukas, įkvėptas „Taq kasra“ geometrijos ir buvusio suvereniteto didybės, buvusios jų struktūroje ir subjektyvizme, buvo naudojamas šiame architektūriniame metode šiam etosui sukurti. Svarbiausias atributas yra tai, kad modernus dizainas pavertė jį atributu, turinčiu savitą vaizdą, kad šoninis vaizdas atrodytų kaip tunelis ir atneštų subjektyvizmą bei iš priekinio vaizdo sudarytų arkinę erdvę.

Kavos Staliukas

Planck

Kavos Staliukas Stalas pagamintas iš skirtingų faneros gabalų, kurie yra suklijuoti spaudžiant. Paviršiai padengti šlifu ir šlifuoti matiniu ir labai stipriu laku. Yra du lygiai - kadangi stalo vidus yra tuščiaviduris - tai labai praktiška įdėti žurnalus ar pledus. Po stalu yra statyti kulkos ratukai. Taigi tarpas tarp grindų ir stalo yra labai mažas, tačiau tuo pat metu jį lengva perkelti. Tai, kaip naudojama fanera (vertikali), daro ją labai stiprią.

Verslo Holas

Rublev

Verslo Holas Salės dizainas įkvėptas Rusijos konstruktyvizmo, Tatlino bokšto ir rusų kultūros. Sąjungos formos bokštai yra naudojami kaip akį traukiantys fojė. Tai sukuria skirtingas erdves poilsio zonoje kaip tam tikrą zonavimą. Dėl apvalių formų kupolų holas yra patogi erdvė su skirtingomis zonomis, kurioje iš viso telpa 460 vietų. Plotas yra matomas su skirtingomis sėdimomis vietomis vakarienei; darbo; komfortas ir atsipalaidavimas. Apvalios šviesos kupolai, išdėstyti banguotose suformuotose lubose, turi dinamišką apšvietimą, kuris keičiasi dienos metu.